10 Kasım 2013 Pazar

Kolera Den Den Koy Şarkı Sözü

Kolera Den Den Koy Şarkı Sözü

Siyah plak tekrar dön bak
Ignen üzerine batarsa baslar track
Fark atar ustan,hey ders al tirak
Arazi benim lo,edemezsin park.
Disi kisi bilir isi,benim disi kisi!
Isi bilir kendinden kisi,
Bu bir kisilik isi
Kulagina küpe bir kisilik
Kisi "rap" diye çagirdi tanidigim kisilikli her kisi
Iste böyle cicisim
Hayli seri benim didisim
Yol aldikça gelisim
Engellenemez önüne geçisim
Engellenemez Kolo'ya erisim
Hip Hop benim için iletisimdir!
Kolo Melankolia'dan bildirir,
Gerekse tüm haklari defterlerinden sildirir,
Eftenlerinden püftenlerinden caydirir,
Yektir!
Mühim noktaya eris,basindaki.....

Den den koy dediklerimin sonuna
Benden bul cevap bilemedigin soruya
Benden sor yolu götüreyim oraya
Yerden göge hakli bu Kolera!
Birden gelir herkes kuzum oyuna
Senden çok var bu oyunda


Benden al taktikleri sonra
Den den koy dediklerimin sonuna
Den den den den den den den dedededen
Den den den den den den den dedededen

Dilimde tüy bitti lan paso anlatmaktan,terso yapanlardan (iyyyy!)
Dörtlüklerimin tozunun tayfununda boyun büken tayfalardan
Tik tik yo,benim gina lan
Hop dedik,gündüz gece rap dedik
Uzun yollari tep dedik,hep dedik
"Rap söylemeyi sizden ögrenecek degiliz" dedik
Bilirsin,alo! Dedigimiz dedik
Bir avuç kum atam da suratina ayil
Suratin varsa git bak aynaya,kendine bayil
Kolera sampiyon bu yil,aksiyon tavanda!
Kopyaci tembelleri islatarak döverim havanda
Zor soru,son soru: Kiminlesin sen?
Beni oralarda ararsan buradayim ben.
Melankolia mütemadiyen!
Umrumda toz yok gidenlerden.

Den den koy dediklerimin sonuna
Benden bul cevap bilemedigin soruya
Benden sor yolu götüreyim oraya
Yerden göge hakli bu Kolera!
Birden gelir herkes kuzum oyuna
Senden çok var bu oyunda
Benden al taktikleri sonra
Den den koy dediklerimin sonuna
Den den den den den den den dedededen
Den den den den den den den dedededen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder