14 Ekim 2013 Pazartesi

Güven Yüreyi Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı Şarkı Sözü (O Ses Türkiye)

Güven Yüreyi Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı Şarkı Sözü (O Ses Türkiye)

sen beni unutmuş gibisin,
ben hala deliyim, hala sevdalı.
yaktığın ateşi söndüremedim
sen hala çılgınsın, hala belalı

çekmeye razıyım kaprislerini
istersen zincire vur ellerimi
ne olur birtanem anla halimi
ben hala deliyim, hala sevdalı

çekmeye razıyım kaprislerini
istersen zincire vur ellerimi
ne olur birtanem, anla halimi
ben hala deliyim, hala sevdali

sen benden sen vazgeçmiş gibisin
ben hala tutkunum, hala yaralı
yaktığın ateşi söndüremedim
sen hala çılgınsın, hala belalı

bu sevda bir anda bitebilir mi
gercekler yalana dönebilir mi
ne olur birtanem, anla halimi
ben hala deliyim, hala sevdalı
ben hala deliyim, hala sevdalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder